خرید آنلاین اورینگ در رابرسیا

ما این مقاله را برای خرید آسان آنلاین اورینگ نوشته ایم و درباره انواع اورینگ توضیح مختصر داده ایم .
خرید آنلاین اورینگ رابرسیا

اورینگ چیست ؟

اورینگ یکی از رایج ترین واشرهای مکانیکی با سطح مقطع O برای آب بندی و در مصارف طراحی ماشین است. توصیه می شود پیش از خرید اورینگ، انواع و مصارف مختلف آن را در زیر بخوانید تا بهترین گزینه را انتخاب کنید.

انواع اورینگ

۱. اورینگ وایتون

به خاطر بسپارید که وایتون بهترین مقاومت حرارتی را در بین تمام الاستومرها دارد و در مقابله با عامل های جوی و اوزون نیز مقاوم است. وایتون نه تنها در برابر تورم در روغن های داغ و تر کیب آلیفاتیک مقاومت دارد، بلکه در هیدروکربن های کلرینه شده و آروماتیک نیز مقاوم است و در بیشتر اسیدهای معدنی حتی اسیدهای دارای غلطت بالا مقاومت می کند.

خرید اورینگ وایتون به دلیل داشتن خواص ویژه اش در ساخت قطعه های ویژه لاستیکی نظیر درزگیرهای سوخت و شفت موتور اتومبیل، شیلنگ ها و واشرهای خودرویی و قطعه های هواپیما و موشک  مورد استفاده قرار می گیرد.

دیگر مشخصات اورینگ وایتون عبارت اند از:

سختی: 50تا 955   Shore A

استحکام کششی: 2000- 5000 پاسکال

جهندگی : (%):500-400%

مقاومت سایشی: نسبتاً خوب تا خوب

چسبندگی به فلز: عالی

چسبندگی به مواد سخت: نسبتاً خوب تا خوب

مانای فشار: خوب تا عالی

مقاومت در برابر شکستگی: نسیتاً خوب- خوب

مقاومت ضربه ای: خوب جهندگی / حرکت ارتجاعی:ضعیف تا نسبتاً خوب

مقاومت پارگی: نسبتاً خوب تا خوب

لرزه گیری: نسبتاً خوب تا خوب 

برای اطلاعات بیشتر درباره متریال و اورینگ وایتون حتما مقاله اورینگ وایتون را بخوانید

۲. اورینگ سیلیکون

اورینگ سیلیکونی (O’Ring Silicone) یا پلی دی متیل سیلوکسان نوعی از سیلیکون هاست که در برابر گرما مقاومت بسیار بالایی دارند و همین نیز موجب شده شده قیمت نسبتا بالای آنها برای مصارف صنایعی که حرارت در آنجا بالاست نادیده گرته شود.

با خرید اورینگ سیلیکونی خواص منحصر به فردی همچون حل پذیری در حلال های آلی، حل ناپذیری در آب و الکل ها، بی اثری شیمیایی، خواص بالای دی الکتریک، اشتعال پذیری نسبتا پایین، گرانروی کم در درصد بالای رزین می باشد.

قابل ذکر است محدوده دمای مورد استفاده این اورینگ 75- درجه فارنهایت تا 450 درجه فارنهایت (-60 درجه سانتی گراد تا 232 درجه سانتی گراد) می باشد و در انواع اورینگ صنعتی و اورینگ ارتودنسی در رنگ های مختلف از جمله قرمز، زرد و آبی مورد استفاده قرار می گیرد.

۳. اورینگ NBR

NBR یا نیتریل درواقع جزء رایج ترین و پر مصرف ترین اورینگ ها در ایران و حتی جهان می باشد و شاید یکی از دلایل آن قیمت معقولش به نسبت کیفیت و گستردگی آن در مصارف مختلف باشد.

از خصوصیات قابل توجه متریال NBR پایداری در برابر روغن های معدنی مانند روان کارها، مقاومت در برابر روغن هایی با خورندگی بالا، گریس ها، روغن های سنگبن، گازوییل ها و … است؛ همچنین اورینگ NBR می تواند در دمای ۳۰- الی ۱۲۰+ درجه سانتی گراد مقاومت نشان دهد.

باید توجه داشت که اورینگ NBR در بنزین و اسیدها کاربردی ندارند و در این محلول ها حالت اولیه خود را از دست می دهد و دفورمه می شوند.

مصرف این اورینگ به طور معمول در مصارف پکیج شیرالات ساختمانی ، صنعتی ، انواع خودرو ها و… می باشد.

۴. اورینگ NR&SBR

اورینگ SBR نوی از اورینگ هاست که نام اورینگ‌های استایرن بوتادین را نیز بر آنها می توان نهاد. این اورینگ به دلیل مقاومت بسیار بالا  در برابر مایعات هیدرولیک، مایعات ترمز و آب معمولاً در سیستم ترمز هیدرولیک و بیشتر در صنایع آب و فاضلاب مورد استفاده قرار می‌گیرند.

در یک مقایسه مفید می توان گفت اورینگ‌های SBR از نظر قیمت ارزان‌تر از اورینگ‌های NBR هستند و قابلیت کارکرد در دمای بین ۵۰ – درجه زیر صفر تا ۱۰۰+ درجه سانتی گراد بالای صفر را دارا می باشند و همچنین در برابر اسیدهای آلی و غیرآلی بر پایه گلیکول و الکل نیز مقاومت بالایی را از خود نشان می‌دهند.

۵. اورینگ HNBR

اورینگ HNBR  در حقیقت عملکردی بین اورینگ NBR و وایتون را از خود نشان می دهد.

با خرید اورینگ HNBR برای کاربردهایی که در آن مقاومت به گرما و رسانه های تهاجمی به طور همزمان مورد نیاز است، بسیار مناسب می باشد.

از خصوصیات این اورینگ می توان مقاومت در برابر اوزون و هوازدگی، روانکاری صنعتی، بازدارنده خوردگی بر پایه آمین، گازهای محلول (H ۲ S) و آب گرم / بخار تا ۱۸۰درجه سانتیگراد مورد نیاز است.

مصارف این اورینگ بیشتر جهت آب بندی قطعات به روغن و گاز و به ویژه برای صنعت نفت و گاز دیافراگم و اورینگ و پکینگ می باشد و محدوده دمای کاری -۳۰° C تا ۱۸۰ ° C را داراست.

۶. دیگر اورینگ ها

از دیگر انواع اورینگ با متریال های مختلف می توان به موارد زیر با توضیحات مختصری از خصوصیات آنها اشاره کرد:

  • Kalrez : کالرز مقاومت شیمیایی عالی در برابر هر نوع ماده شیمیایی ،اسید با تحمل حرارت تا ۴۰۰درجه سانتیگراد
  • EPDM : مقاومت در برابر اوزون،آب و اسیدها و آب شور دریا
  • فلوروسیلیکون : مقاومت حرارتی و برودت بالا و مقاوم در برابر بنزین
  • ACM& AEM : مقاوم در برابر حرارت و روغنهای داغ
  • هایپالون & کلروپرن : مقاوم در برابر انواع گازها

ودرانتها سفارش و خرید اورینگ

مسئله مهم پس از انتخاب صحیح نوع اورینگ، تهیه با کیفیت و آسان آن است. گروه رابرسیا با ارائه انواع آن متناسب با سفارش مشتریان در شهر های مشهد، کرج، شیراز، اهواز و… در خدمت شماست. برای خرید و سفارش اورینگ می توانید از گزینه ثبت سفارش محصول و یا از طریق لینک واتس اپ برای برقراری ارتباط با کارشناسان ما اقدام نمایید.

ثبت سفارش اورینگ 
ارتباط مستقیم واتساپ

توجه داشته باشید در هنگام سفارش، تمامی مشخصات مورد نظر، من جمله ابعاد خارجی (OD)، ابعاد داخلی (اختیاری، iD) و ضخامت اورینگ (W) را مشخص نمایید. 

نظرات شما برای ما ارزشمند است 

محمد

محمد

سبد خرید
سوالی دارید؟ از من بپرسید ! 
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp یکی از نفرات زیر را انتخاب کنید
ما معمولاً کمتر از ۵ دقیقه پاسخ می دهیم