رابرسیا تولید کننده تخصصی اورینگ های صنایع نفت و گاز در ایران

استفاده از اورینگ‌های نفت و گاز رابرسیا افزایش کیفیت و عملکرد پتروشیمی ها

رابرسیا به عنوان یک تولیدکننده تخصصی در زمینه قطعات لاستیکی و اورینگ، انواع محصولات با کیفیت و استاندارد برای صنایع نفت، گاز و پتروشیمی ارائه می‌دهد.

ادامه مطلب

تولید اورینگ ‏NBR و سیلیکون رنگی

یکی از مهم‌ترین مواردی‌ که در حین ساخت ماشین‌آلات و تجهیزات مختلف لازم است مورد توجه قرار بگیرد آب‌بندی سیستم می‌باشد. برای این‌کار می‌توان از روش‌های مختلفی مانند لحیم‌کاری، ماشین‌کاری و جوشکاری استفاده کرد. اما متاسفانه این روش‌ها همیشه کارآمد نیستند؛ بنابراین راهکار ساده‌تری برای آب‌بندی ماشین‌آلات ارائه شده که در آن می‌توان از یک ماده نرم و منعطف استفاده کرد که درون یک قطعه فلزی قرار می‌گیرد و با پوشاندن فضاهای خالی عمل آب‌بندی را انجام می‌دهد. این قطعه اورینگ نام دارد که در سال ۱۸۹۶ در سوئد اختراع شده و تا به امروز تکنولوژی جدیدی نتوانسته جایگزین آن شود. برای ساخت اورینگ از مواد اولیه‌ی مختلفی استفاده می‌شود همچنین این محصولات دارای رنگ‌بندی‌های متنوعی هستند که در ادامه دلیل آن توضیح داده خواهد شد. بنابراین برای آشنایی با رنگ‌های مختلف اورینگ به‌خصوص ‏NBR و سیلیکون رنگی همراه ما باشید.

ادامه مطلب

خرید جعبه اورینگ اینچی و میلی‌متری

اورینگ یکی‌از قطعات پرکاربرد در صنایع مختلف است که در ابعاد و اندازه‌های مختلف و از جنس‌های گوناگون ساخته می‌شود. به‌همین‌دلیل برای نگهداری از انواع اورینگ و دسترسی راحت‌تر به آن‌ها بهتر است تا از جعبه مخصوص استفاده شود

ادامه مطلب

خرید اورینگ وارداتی باکیفیت

تصور کنید از اورینگ در خودروی سواری شما استفاده نشده باشد. آیا می‌توانید اتوموبیل خود را روشن کرده و حرکت کنید؟ مطمئناً نه! این قطعه کوچک به‌قدری دارای اهمیت می‌باشد که اگر از آن در تجهیزات و ماشین‌آلات مختلف استفاده نشود عملکرد آن‌ها مختل خواهد شد. درواقع اورینگ برای آب‌بندی قطعات مختلف استفاده می‌شود و عملکردی شبیه واشر دارد؛ اما باتوجه به اینکه برای تولید اورینگ از الاستومرها استفاده می‌شود دارای کیفیت بالاتری نسبت به واشر می‌باشد و براثر فشار یا تماس با مواد اسیدی دچار پارگی و خوردگی نمی‌شود.

ادامه مطلب

اورینگ‏ های زیر دکمه ‏های کیبورد

اورینگ های سیلیکونی زیر دکمه های کیبورد

آیا تا به حال به این فکر کرده‌اید که چقدر خوب می‌ شد اگر در حین کار کردن با کیبورد صدایی ایجاد نمی‌ شد؟ کسانی که گیمر هستند یا زیاد تایپ می‌ کنند، همیشه این دغدغه را دارند. در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا با اورینگ های سیلیکونی زیر دکمه های کیبورد آشنا شوید.

ادامه مطلب

اورینگ سیلیکونی کیبورد؛ ابزاری بی نظیر که به کارتان خواهد آمد!

اورینگ سیلیکونی کیبورد از مزایای متنوعی برخوردار می باشد. تمام این مزایا دست به دست هم داده و این ابزار را به یکی از کاربردی ترین و محبوب ترین ابزارها در میان دارندگان کیبوردهای مکانیکی تبدیل کرده اند. اگرچه مزیت اصلی اورینگ کیبورد کاهش صدای ناشی از برخورد سوئیچ به داخل بدنه کیبورد است، اما از کم کردن حداکثر فاصله حرکت سوئیچ به عنوان یکی از مهم ترین مزایای این ابزار نمی توان چشم پوشی کرد.

ادامه مطلب

روش اندازه گیری اورینگ

روش های اندازه گیری اورینگ چگونه است و چه ویژگی هایی دارد؟

برای فهمیدن روش های اندازه گیری و فرمول خاص و حرفه ای تبدیل اندازه داخلی با خارجی توصیه میکنم این مقاله رو تا انتها بخونی و نظرتو برامون کامنت کن

ادامه مطلب