صورت جور اورینگ

رابرسیا برای اولین بار انواع صورت جور اورینگ را در ابعاد مختلف با نازلترین قیمت به مشتریان خود عرضه کرده است.
صورت جور اورینگ

صورت جور اورینگ همانطور که از نام آن مشخص است به مجموعه اورینگی گفته می شود که به صورت جور (پشت سر هم) تولید شده است. اورینگ ها دارای تنوع سایزی بالایی هستند به همین دلیل در هنگام خرید می توان به ۴۴۰ آیتم از سایزهای مختلف اورینگ دسترسی پیدا کرد. آنچه موجب متمایز شدن خدمات شرکت رابرسیا از سایر کسب و کارها شده است، ارائه مجموعه صورت جور اورینگ با بهایی کمتر از (حداقل 20 درصد) سایر کسب و کارهای بزرگ تهران و شهرستان ها است. این قیمت استثنایی برای کسانی که به فکر راه اندازی یک کسب و کار در شهر خودشان هستند نیز فرصت مناسبی ایجاد کرده است. مطالب ذکر شده تنها بخش محدودی از خدمات رابرسیا به شما است. بدون شک مطالعه این مقاله که به زمانی کمتر از 5 دقیقه نیاز دارد می تواند اطلاعات بیشتری را در اختیار شما قرار دهد.

صورت جور اورینگ

صورت جور از اورینگها رابرسیا به عنوان بزرگترین فروشگاه اینترنتی و همچنین موفق ترین تولید کننده تخصصی اورینگ در ایران تصمیم گرفته است در آغاز سال 1402 به منظور همدردی با مردم عزیز مسئولیت بخشی از مشکلات اقتصادی کشور را بر عهده بگیرد. در این راستا پکیجی متشکل از سایزهای مصرفی اورینگ در تمام صنایع اعم از صنعتی ، ماشینی ، کشاورزی و… را جمع آوری کرده و در بسته بندی های متفاوت قرار داده است. این بسته ها با تعداد های کم و تنوع بالا عرضه شده اند که در ادامه به آنها بیشتر پرداخته می شود.

دسته بندی متریال ها

برای مشتریان رابرسیا مقرون به صرفه بودن محصولات از اهمیت بالایی برخوردار است، از طرف دیگر آنها علاوه بر سایزبندی به متریال به کار رفته در صورت جور اورینگ نیز توجه می کنند. به همین منظور در ابتدای امر لازم است یکی از پرمصرفترین، به صرفه ترین و با کیفیت ترین متریال معرفی شود. متریال NBR یا اِن بی آر انتخاب مناسبی برای کسب و کارهای نوپا در هر شهری است.

نگاهی کوتاه به NBR صورت جور اورینگ

NBR یا نیتریل الاستومری تا دمای 120 درجه سانتیگراد در روغن از خود مقاومت نشان می دهد به همین دلیل در محصولات صنعتی، ماشینی، خانگی و … مورد استفاده قرار می گیرد. از دیگر ویژگی های این محصول قیمت مناسب و به صرفه آن در مقایسه با محصولات مشابه است. اگر با اورینگ NBR آشنایی ندارید می توانید این مقاله را مطاله کنید

سایز بندی اورینگ ها

اورینگ ها چگونه سایز بندی میشوند؟

OD (قطر خارجی)X ID (قطر داخلی) CS X (ضخامت) اورینگ ها دارای دو نوع واحد اندازه گیری اینچ و میلیمتر هستند که در ایران استفاده از میلیمتر متداول تر است.

چگونه می توان قطر داخلی، قطر خارجی و ضخامت اورینگ ها را اندازه گیری کرد؟

ابزار های زیادی برای اندازه گیری اروینگ ها وجود دارد اما بهترین و کارآمد ترین آنها، کولیس است. با استفاده از کولیس به راحتی می توان قطر داخلی، خارجی و ضخامت را اندازه گیری کرد. جهت اشنایی با نحوه اندازه گیری اورینگ این مقاله را مطاله کنید

خرید اورینگ رابرسیا

خرید اورینگ رابرسیا

اورینگ

محاسبه ضخامت بر اساس قطر داخلی و خارجی

با یک محاسبه ساده می توان ضخامت اورینگ ها را بر اساس قطر داخلی و خارجی آنها تعیین کرد. به طور مثال اگر مشتری خواهان قطر داخلی و خارجی 30 در 40 بود، برای محاسبه ضخامت کافیست عدد اول از عدد دوم کسر شود و حاصل آن بر دو تقسیم شود. در این مثال حاصل تفریق 40 از 30 برابر با ده و حاصل تقسیم ده بر دو نیز مساوی با 5 یعنی ضخامت اورینگ است. بنابراین سایز دقیق برابر با 5×30×40 (به ترتیب ضخامت ×قطر داخلی × قطر خارجی) می شود.

صورت اورینگ دقیقا شامل چه سایزهایی می شود؟

ما صورت جور اورینگ را به دو بخش تقسیم کرده ایم که در پارت اول حدود ۸۰ درصد سایز و ۹۰ درصد مصرفی ها را قرار داده ایم.

  • ۸۰ درصد پارت اول شامل سایزهای زیر است:

۱- کوچک ترین سایز با حداقل ضخامت ۲- از ضخامت ۲ ، ۲.۵ ، ۳ ، ۳.۵ ، ۴ و ۵ ۳- از کمترین قطر خارجی تا ۳۰ میلیمتر به صورت پشت سر هم ۴- از قطر خارجی ۳۰ میلیمتر تا ۱۰۰ میلیمتر به صورت جفت جفت (مثال ۳۲و۳۴ و ۳۶ ) ۵- با توجه به آمار فروش و تحقیقات رابرسیا، قطر خارجی با سایزهایی همچون ۳۵و۴۰و۴۵و۵۰ و… تا قطر خارجی ۱۵۰ میلیمتر به صورت ۵ میل ۵ میل در این پارت قرار داده شده است.

  • 20 درصد پارت دوم صورت جور اورینگ شامل سایز های زیر است. ۱- ریزترین سایز با کمترین ضخامت ۲- از ضخامت ۱ ، ۱.۵ ، ۱.۸، ۳- از کمترین قطر خارجی تا ۲۰ میلیمتر به صورت پشت سر هم ۴- ضخامت های ۵.۵ و ۶ و۷ و ۸ و ۹ و۱۰ ۵- با توجه به اینکه تمام ضخامت های بالا مصرفی نیستند به مرور لیست مصرفی های ضخامت بالا به مشتریان ارائه می شود تا آنها مطابق با نیاز خود دست به انتخاب زنند و سفارش خود را ثبت کنند.
اندازه اورینگ رابرسیا

اندازه اورینگ رابرسیا

انواع مدل اورینگ ها

اورینگ ها در این صورت به چه تعدادی قابل ارائه هستند ؟

مطابق با مطالب قبلی، تعداد صورت جور اورینگ ها به سایز آنها بستگی دارد.

  • تا قطر خارجی ۳۰ میلیمتر هر سایز ۲۰۰ عدد
  • از ۳۰ میلیمتر تا ۵۰ میلیمتر هر سایز ۱۰۰ عدد
  • از ۵۰ میلیمتر تا ۱۰۰ میلیمتر هر سایز ۵۰ عدد
  • از ۱۰۰ میلیمتر تا ۱۵۰ میلیمتر هر سایز ۲۵ عدد
  • جمعا از هر سایز و هر ضخامت : ۴۲.۵۷۵ عدد

توجه : هیچ فروشگاهی در تهران این ابعاد و سایز را در این تعداد و با این قیمت استثنایی ارائه نمی دهد. بنابراین به جرات می توان گفت رابرسیا اولین فروشنده این پکیج استثنایی است.

قیمت گذاری صورت اورینگ رابرسیا

در کنار این صورت جور اورینگ، رابرسیا یک لیست قیمت ارائه می دهد که در آن سه قیمت زیر درج شده است:

  1. قیمت خرید از رابرسیا (حداقل ۲۰٪ کمتر از بازار تهران)
  2. قیمت بازار تهران
  3. قیمت بازار شهرستان (حداقل ۳۰٪ بیشتر از بازار تهران)

چرا قیمت رابرسیا کمتراز بازار تهران است ؟

1- اولین دلیل به این امر برمی گردد که رابرسیا یک تولیدی است نه دفتر یا فروشگاه. به همین دلیل واسطه ها حذف و قیمت کاهش می یابد. 2-دلیل دو تضمینی است که رابرسیا به مشتریان خود برای کسب سود در مراحل اولیه راه اندازی داده است. 3-سومین دلیل به کیفیت فاکتور اصلی فروش برمی گردد. رابرسیا خدمات خود را به صورت انحصاری در اختیار یک کسب و کار یا شخص قرار می دهد. این امر باعث افزایش فروش در آن شهر می شود. هر شهر فقط یک فروش رابرسیا در هر شهری فرصت بی نظیر و تکرار نشدنی خود را تنها به یک فروشنده اختصاص می دهد. با توجه به اینکه قیمت محصولات عرضه شده توسط رابرسیا پایین است و از طرف دیگر تنها یک فروشنده در هر شهری این محصولات را عرضه می کند، بعد از مدتی فروشندگان به سود فراوانی دست خواهند یافت. لازم به ذکر است رابرسیا تا انتهای راه نیز از فروشندگان محصولات خود حمایت می کند.

جعبه اورینگ رابرسیا

جعبه اورینگ رابرسیا

اورینگ ها

مراحل سفارش

برای ثبت سفارش صورت جور اورینگ باید پیش پرداختی به مبلغ ۲۰ میلیون تومان پرداخت شود. (لینک پیش پرداخت) پس از ثبت سفارش می توان به دو روش نقدی و اقساطی تسویه حساب کرد.

ثبت سفارش اورینگ

برای سفارش اورینگ در ابعاد مختلف با هر نوع متریال با شماره 09120044813 قسمت فروش رابرسیا تماس بگیرید. و میتوانید از طریق لینک روبرو داخل واتساپ ارتباط برقرار کنید. پیام داخل واتس اپ

شرایط نقدی

پس از پیش پرداخت صورت جور اورینگ همکاران ما جهت پرداخت نقدی با شما تماس می گیرند. ویژگی ها مهم خرید نقدی

  • جعبه اورینگ کولری رابرسیا به ارزش ۱.۲۰۰.۰۰۰ تومان (بصورت رایگان)
  • کولیس به ارزش ۱.۵۰۰.۰۰۰ تومان (بصورت رایگان)
  • ارسال رایگان به سراسر ایران
  • درج اطلاعات داخل سایت به عنوان نماینده رابرسیا در ایران

شرایط اقساطی پس از مرحله پیش پرداخت همکاران ما جهت تسویه و شرایط اقساط با شما تماس می گیرند. ویژگی های خرید اقساطی

  • ۶۰٪ پیش پرداخت و ۴۰ درصد در دو قسط به فاصله ۱ ماه
  • ارسال رایگان به سراسر کشور
  • درج اطلاعات داخل سایت به عنوان نماینده رابرسیا در ایران

 

محمد

محمد

سبد خرید
سوالی دارید؟ از من بپرسید ! 
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp یکی از نفرات زیر را انتخاب کنید
ما معمولاً کمتر از ۵ دقیقه پاسخ می دهیم